3 tips για να αυξήσεις τον μεταβολισμό σου από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Γράφει η Χριστίνα Μαυρίδου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Personal Trainer www.personaltrainerchristy.com, Fcb Page: Christy Μαυρίδου

Έχεις παρατηρήσει ότι το τελευταίο διάστημα δεν χάνεις κιλά τόσο εύκολα όσο έχανες πριν; Έχει κολλήσει η ζυγαριά ή, ακόμα χειρότερα, ανεβαίνει χωρίς να τρως αρκετά; Κάνε τα παρακάτω tips και θα δεις αμέσως διαφορά στο σώμα σου!

  • Φάε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα σου

    Ο οργανισμός σου για να μεταβολίσει την πρωτεΐνη καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, άρα καίει περισσότερες θερμίδες! Σε κάθε γεύμα σου λοιπόν, ακόμα και στο δεκατιανό και στο απογευματινό, φρόντισε να περιέχει πρωτεΐνη. Επιπροσθέτως, σου δίνει το αίσθημα κορεσμού πολύ πιο γρήγορα από ότι ο υδατάνθρακας, οπότε τρως μικρότερη ποσότητα. Ακόμα και όρεξη για γλυκό να έχεις, φάε μια μικρή ποσότητα μαζί με πρωτεΐνη, όπως πχ. σοκολάτα με ξηρούς καρπούς. Πηγές πρωτεΐνης είναι το κρέας, το ψάρι, οι ξηροί καρποί (ωμοί και ανάλατοι), τα γαλακτοκομικά, το αυγό, τα όσπρια και το κινόα. Προσοχή στην ποσότητα γιατί ακόμα και οι μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, είναι ικανές να σε παχύνουν! Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι όλα τα αγαθά της φύσης περιέχουν πρωτεΐνη, κάποια σε μεγαλύτερη ποσότητα και κάποια σε μικρότερη ποσότητα. Ακόμα και η πατάτα περιέχει πρωτεΐνη αλλά σε πολύ μικρή ποσότητα, για αυτό και θεωρείται υδατάνθρακας.

  • Σήκω από τον καναπέ-κρεβάτι-καρέκλα!

    Ακόμα και αν η δουλειά σου είναι καθιστική, βρες αφορμή συνέχεια για να σηκωθείς και να είσαι γενικά εν κινήσει, ούτως ώστε να μην «πέφτει» ο μεταβολισμός σου και να καίει συνέχεια! Γενικά, καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, κάνε τις δουλειές σου όσο μπορείς με τα πόδια. Μην κάθεσαι! Πήγαινε στην τράπεζα με τα πόδια, ανέβα σκάλες (αν δεν έχεις προβλήματα στα γόνατα), πήγαινε για τα καθημερινά ψώνια περπατώντας με γρήγορο ρυθμό, σαν να βιάζεσαι. Όσο κάθεσαι, «κάθεται» και ο μεταβολισμός σου. Τip: Πάρε ένα κατοικίδιο! Είναι η καλύτερη λύση για να περπατάς και να κινείσαι αναγκαστικά, τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

  • Γυμνάσου σωστά και ποιοτικά

    Το να κάνεις μόνο αερόβια ή μόνο αναερόβια γυμναστική δεν θα σε ωφελήσει για πολύ. Πχ το να κάνεις μόνο περπάτημα ή μόνο βάρη δεν σου αυξάνει ιδιαίτερα τον μεταβολισμό. Το μυστικό είναι ο συνδυασμός αυτών των δύο, δηλαδή μπορείς να κάνεις ενδυνάμωση με αερόβια διαλλείματα πχ βάρη και ενδιάμεσα από τα σετ κάνε γρήγορο περπάτημα ή σχοινάκι και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σου! 20-30 λεπτά την ημέρα αρκούν, ακόμα και σπαστά αν τα κάνεις.

 

…και καλές καύσεις!