Το έργο του Κ. Γεωργίου σε σύγκριση με το ‘Φύλαξ’ στο Π.Φάληρο! ΓΙΑΤΙ άραγε είχαμε το αποτέλεσμα αυτό …

 

Σήμα κατατεθέν του, τα κόκκινα ανθρωπάκια – ακροβάτες που κοσμούν δρόμους και πλατείες στην Αθήνα και τον κόσμο. Μνημειακών συνήθως διαστάσεων, στέκουν αγέροχα πάνω σε βάθρα. Οι μορφές ζώων κυριαρχούν στο έργο του Κωστή Γεωργίου σε σχήματα παραμορφωμένα και αφαιρετικά, με τα χαρακτηριστικά έντονα χρώματα.

 

‘ΧΡΟΝΙΚΟΝ Α’ _ Τροκαντερό, Π. Φάληρο

To ‘ΧΡΟΝΙΚΟΝ Α’, ένα έργο μνημειακών διαστάσεων που αποτελείται από ένα σύμπλεγμα ενός ταύρου με τρεις χορευτές χυτευμένο σε ορείχαλκο, έχει τοποθετηθεί στο πάρκο 22 στρεμμάτων, στο βυζαντινό εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου στο Τροκαντερό, Παλαιού Φαλήρου.

 

 ‘ANATASIS’ _ Βούλα

Το Γλυπτό «ANATASIS» έχει τοποθετηθεί στη κεντρική πλατεία της Βούλας

 ‘EQUUS’ _ Βουλιαγμένη

Το γλυπτό ‘EQUUS’, που στα Λατινικά σημαίνει άλογο, έχει τοποθετηθεί στη Βουλιαγμένη, στην παραλιακή λεωφόρο, μπροστά στην πλαζ.

‘ΧΟΡΕΥΤΕΣ’ _ Ίος

 

EQUUS & HEDGEHOG _ Cavo Tagoo Mykonos

 

COSMICON _ Shanghai

 

‘METEORON’

‘ACROBAT’

Όπως παρατηρούμε σε μια σειρά από γνωστά γλυπτά του καλλιτέχνη, αλλά και σε όλη του τη συλλογή, την οποία μπορεί να δει όποιος ενδιαφέρεται στην ηλεκτρονική γκαλερί του, η κίνηση και η ισσοροπία των εκάστοτε μορφών ή σε άλλες περιπτώσεις μια ρεαλιστική στάση που το εκάστοτε ζώο, μπορεί να έχει, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν κυρίως την τέχνη του …

 

Και ας πάμε τώρα στον ‘Φύλαξ’ του Π.Φαλήρου:

 

Ποιά είναι η σχέση του με τα υπόλοιπα έργα του Κωστή Γεωργίου?

 

Κίνηση και Ισορροπία, δεν θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι μπορεί να διακρίνει κάποιος …

 

Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε μια στάση σώματος, την οποία δεν την έχουμε σαν εικόνα από τον Θεό Τάλο, στον οποίο έχει γίνει αναφορά ως πηγή έμπνευσης του καλλιτέχνη … Αντιθέτως, όπως καταγγέλθηκε πολλάκις από ανθρώπους που αντέδρασαν λόγω αυτού, αποτελεί ρεαλιστική στάση γλυπτών της εκκλησίας του Σατανά...


«Ο καλλιτέχνης οφείλει να έχει τις κεραίες του πάντα ανοικτές και τεντωμένες ώστε να λαμβάνει τα σήματα που του δίνουν η ίδια η ζωή, το περιβάλλον, οι άνθρωποι, ό,τι υπάρχει γύρω μας. Στη συνέχεια θα επεξεργαστεί αυτά τα στοιχεία, θα τα περάσει από το δικό του φίλτρο για να τα καταθέσει στο κοινό»,

έχει πει ο Κωστής Γεωργίου σε μια συνέντευξη του.

 

 


.

Τι ‘σήματα’ λοιπόν εξέπεμψε άραγε το Π.Φάληρο στον Κωστή Γεωργίου και τον ενέπνευσε για τη δημιουργία αυτού του φύλακα σε στάση Σατανά?