Κέικ Καρότο Παντζάρι

[ad_1]

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Μπορεί να σας φανεί λίγο παράξενο μόνο στο άκουσμα κέικ καρότου και να βάλω μέσα παντζάρι;

Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο κέικ είναι μια εναλλακτική και υγιεινή επιλογή και είμαι σίγουρη όταν το δοκιμάσετε θα σας πείσει με τη γλυκιά γεύση που μπορεί να έχει.

Τι οφέλη έχει το καρότο στη διατροφή μας;

Το καρότο είναι καλή πηγή βιταμίνης Α η οποία μπορεί να βοηθήσει σε προβλήματα όρασης, πλούσιο σε βιταμίνη C και σε αντιοξειδωτικά που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει βοηθούν επίσης στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, καθυστερούν τις επιπτώσεις της γήρανσης και τέλος βελτιώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Πολλές μελέτες αναφέρουν ότι η αυξημένη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων ασθενειών.

Ποια τα οφέλη από τη κατανάλωση παντζαριού;

Το παντζάρι είναι ένα αμυλούχο λαχανικό πλούσιο σε φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες, κάλιο και αντιοξειδωτικά. Κάποιες από τις ιδιότητες του είναι ότι βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης. Μπορεί επίσης να βοηθήσει τα άτομα που έχουν χαμηλά επίπεδα σιδήρου, αφού είναι και καλή πηγή σιδήρου.

https://www.mednutrition.gr/portal/lifestyle/diatrofi/1081-pantzari-kai-rapani-ta-ksexorista-laxanika-tis-ellinikis-kouzinas

Το παντζάρι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αρκετά φαγητά και γλυκά και να αποδώσει τη γλυκιά γεύση, λόγω του ότι περιέχει αρκετά φυσικά σάκχαρα. Τέλος, λόγω του έντονου κόκκινου χρώματος που έχει, μπορεί να αποδώσει και φυσικό χρώμα σε κάθε συνταγή χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τεχνητά χρώματα. Όπως και στη συνταγή αυτή που βλέπεται αυτό το ροζ χρώμα στην επικάλυψη οφείλεται καθαρά στο παντζάρι!

Συμπερασματικά

Το συγκεκριμένο κέικ αποτελεί μια διαφορετική πρόταση με την οποία μπορούν να καταναλωθούν τα λαχανικά στη διατροφή μας! Περίπου ένα κομμάτι κέικ καρότο – παντζάρι έχει 227 θερμίδες, έτσι για να κάψετε ένα κομμάτι κέικ μπορείτε να κάνετε περίπου 25 λεπτά τρέξιμο ή σχοινάκι ή ακόμη και 30 λεπτά ποδήλατο.

Περιμένουμε να μας πείτε την άποψη σας για το πως σας φάνηκε αυτή η συνταγή!!

Πηγή: mednutrition.gr

[ad_2]