Μιράντα με φράουλες

[ad_1]

Μια ιδανική ιδέα για εύκολο σνακ που θα μας βοηθήσει να εξισορροπήσουμε την ενέργεια μας και θα μας παρέχει θρεπτικά στοιχεία που έχει ανάγκη το σώμα μας είναι η παρακάτω. 

Υλικά

  • 2 Μιράντα με 30% λιγότερη ζάχαρη*
  • Ταχίνι ή φυστικοβούτυρο
  • 4 μικρές φράουλες κομμένες σε λεπτές ροδέλες
  • 1 κ.γ λιναρόσπορο

Εκτέλεση

Πάνω στα Μιράντα με 30% λιγότερη ζάχαρη* προσθέστε το ταχίνι ή φυστικοβούτυρο, έπειτα τις φράουλες κομμένες σε λεπτές λωρίδες και τέλος πασπαλίστε με τον λιναρόσπορο. 

 Καλή μας απόλαυση! 

 *30% λιγότερη ζάχαρη σε σχέση με τα απλά μπισκότα.

Πηγή neadiatrofis.gr

[ad_2]